2009-12-15

Lucka 15!

Titta det snöar, titta det snöar....Jipppiiiii



Stcokholm i vinterskrud är speciellt, härligt och vaaaaaaninigt vackert.



Men....snö är inte bara vackert utan dessutom väldigt bra på att gömma saker så tyvärr visade det sig att det snöat så infernaliskt att lucka 15 inte står att finna!!! Jag vet inte ens var jag ska börja gräva så vi får helt enkelt tya oss till det börjar töa ordentligt...


Det som göms i snö....


Under tiden tröstar jag mig med tanken på jag ivarjefall slipper ta ett glas chinese snow beer, som lär sälja mer än Budweizer / år!, men det hindrar ju inte att den får bli stand-in för den öl som egentligen dökjer sig bakom lucka 15...


Jag utnämner således Chinese Snow Beer till dagens öl!


1 kommentar:

the original Jonas sa...

Den har redan gått om Budweiser i försäljning men inte smakar den bättre för det.:-)