2009-12-23

Dan före dan, dvs lucka 23.

Dagen till ära luftar vi ännu en vinnare nämnligen den gode Charles Cassinos SM vinnare från 2007:


Låt mig först säga att jag hatar julmust! Ja ni läser rätt för denna gräsligt söta soppa är fullständigt odrickbar. Men varför tjatar jag nu om julmust kan man ju undra, jo se för vid en första inspektion skummar 101:an precis som en julmust, dvs kraftigt men med stora bubblor, å till råga på allt elände luktar f-n:skapet dessutom precis som den värsta sortens must...
Den initiala smaken minner om min 1:a hembrygda extraktstout, ja ni vet den där lite aggresiva söta men oxå lite vassa svartmaltssyran som fräser rent bland smaklökarna.
Meeeeeeeeeeeeeeeeen seeeeeeeeeeeeeen djäklar när det värsta skummat av sig å kolsyran pyst sin kos så hittar vi faktiskt en tunn men alldeles underbart chokladig stout i glaset, ja inte en Imp. stout precis nej långt därifrån men en småputtrig foreign eller så kan den nog närmast liknas vid (c;
Jag tror inte denna vinner på lagring så drick och njut medans tid är.
En synnerligen Gooood Jul önskar jag, Karl-Bertil och Charles till er alla, för se han kommer hem till min mor å far och firar julafton imorgon (c;

1 kommentar:

the original Jonas sa...

Och som T-shirt är den jäkligt snygg.