2009-12-06

Fler bryggare på julkalendern!


Efter en hård freestylebryggning på Skansen insåg Trickbrewer att han inte kunde stå utanför årets julkalender utan han bönade och bad att han skulle få vara med.
Efter en snabb telefonkonferens med bröderna Andersson, som var helt emot att släppa in Trickbrewer i den exklusiva skaran av bryggare som får öppna luckor i kalendern bestämde jag, eftersom jag som vanligt har tre röster och därför övertrumfar belgofilerna Andersson, att Trickbrewer sätts in på kalenderlistan fr. o. m. måndag. En muta i form av en Samuel Adams hoodtröja kan visserligen ha spelat in, men jag anser att Trickbrewer mycket väl passar in på julkalendern.
Samtidigt vill jag påpeka att jag definitivt är öppen för fler mutor om någon annan av bryggarna vill skriva. Kom med förslag.

1 kommentar:

Kalle sa...

Spännande undra vilka bröderna Andersson är, jag har i alla fall inte fått något telefonsamtal...;)