2008-05-23

Löning....

...och redan 450 kr fattigar eller lyckligare hur man nu ser det :D

5 kommentarer:

Kalle sa...

Vad trevligt att vi ska ses imorgn dårå....

the original Jonas sa...

Ser trevligt ut, men det fanns ännu fler och ännu godare öl på bordet på Högbergsgatan i lördags. Bland annat en god ljus stark belgare och en gudomlig Kriek, starkt jobbat Kalle! (men var det verkligen krikon i den?)
för övrigt bedömde Janko min ljusmörka moderna lager till 49 poäng!! "Jag drar av en poäng för den är lite för ljus, men var hittade de resten??"

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

Hehe Janko dömer helt vilt. Låter som han trodde att det var en mörk lager ;-) Jag tror att jag aldrig dömt så snålt som jag gjorde med ljusa lagern. Kanske beroende på att jag inte tycker att lager är så upphetsande. Hur som helst så var det lika för alla.

Kalle sa...

Tackar Tackar... Jo, jag fortsätter i samma stil, så räkna med flera godheter. Krikon, näää. härliga fina god Kellerys bär..

the original Jonas sa...

Fast då måste det ha varit en Kelleryon.