2009-02-25

Pragresa?

NHB:s reseansvarige Carl Flight har kollat av helgresorna till Prag i maj och det visar sig att Ryan tar ut runt 1700:-(inkl. alla avgifter, men utan resväska) för en fredag-söndagsflygresa, vilket känns som lite för mycket. Satsar vi på juni kan vi idag komma undan med 500-600:-För övrigt är jag på gång att boka flyg till The Great Brittish Beer Festival i augusti, i nuläget kostar det också runt en dryg femhundring t.o.r. Någon som ska med?För övrigt hittade jag den här när jag googlade på SHBF, kan det vara Oskars nya förslag? Flaskorna finns där och t.o.m. Globen har han fått in på ett snyggt sätt i loggan.

6 kommentarer:

Putte sa...

Jag är klykan mellan två jobb o vet ännu inte hur mitt nya schema kommer att se ut men skulle hemskt gärna åka både till Prag och GBBF.

Kalle sa...

typ samma som för Putte. så fort jag vet hur mycket ledighet jag kan ha

Trickbrewer sa...

500 pickadollers för en Pragtrip låter ju som taget ur en våt dröm...undrar bara när sommarölsträffen tänker infinna sig?!?

GBBF, ja fy sakran det är en tillställning för grabbar med hår på pattarna och sittfläsk mellan låren! Låter kul men f-n vet hur man ska få in det bland resten av evnemangen...

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

Jag är på!

the original Jonas sa...

På tal om något annat. Vem skriver på fredag?

Per-Erik sa...

Sicken logga!
Undra i hur många år den varit med.

Återkommer angående resplanerna.