Har man för få lojala vänner får man ta till de metoder som står tillbuds, resonerar man på FGPB. I samarbete med en häxmästare från Haiti har man nu tagit fram en magisk wit som ska förtrolla publiken på sommarölsträffen.
2008-06-11
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
7 kommentarer:
Ja vissa märken köper reklam med fotbollsspelare och snowboardåkare.
Andra kör på snygga servitriser i minimala kläder.
Detta var onekligen ett innovativt sätt att framhålla sin brygd.
Har du provat att göra bra öl någon gång?
Jag har provat, det gav inte många poäng.
Hur lyckades du få bryggmästaren på De Kocks att ligga still när du satte nålarna i honom?
Jag tror att det är dags för dig Per-Erik att brygga lite bitter ;-)
Allt handlar om att få dit första nålen sen brukar resten inte vara några problems...
Jag ligger alltid still. Gillar ju hårda tag...
Ser ut som en tuff konkurent, själv kör jag med en egyptisk pale ale: Kamelpiss någon????????
Tror redan att the kocks har varuregistrerat namnet kamelpiss till sitt daddelsockeröl. Akta dig så han inte kommer med sina advokater ;)
Skicka en kommentar