2009-04-18

Tapplistan

I topp på tapplistan ligger denna helg naturligtvis-

Berlin där jag just nu befinner mig för att förkovra mig i Berliner Weisse och annat som den tyska huvudstaden kan bjuda på.

Topptappad är också våren. Trots lite pollenallergi är det fantastiskt att kunna sättta sig på altanen och njuta av 25 graders värme och sol tillsammans med en god maltbaserad dryck.

I tapptopp ligger också självklart "The homebrewer blogs" studieresa till Prag 26/6. Ta chansen och häng med och lär er något nytt.
Eftersom jag ligger på Gert Fylkings topplista måste jag naturligtvis bjuda tillbaka och placera Gert som topptappad. Att han är ute och samlar in pengar till cancerforskning gör ju inte saken sämre.

Borttappade är förståss Putte, Fredrik och Per-Erik som ännu inte bestämt sig för att åka med till Prag efter midsommar. Kom igen nu, behöver ni ett intyg att visa upp hemma för att få åka med skriver jag ut det till er.

Borttappad är också "the Notorius Beer Baron" även om ryktet säger att han är inbokad på Pragplanet.

5 kommentarer:

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

Nå Putte, Per-Erik och Fredrik kommer ni med?

Kalle har du bokat än eller ska du upp på Jonas botten lista också ;-)

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

Gert Fylking?!? Har du börjat med trav eller?

the original Jonas sa...

Hänger du inte med i mediavärlden och har koll på Gerts inne/utelista? Om man vinner Guldmedalj i ölbryggning har man chans att komma med på innelistan.

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

Om det är något jag gör så är det att inte hänga med i mediavärlden ;D

Trickbrewer sa...

Vem skiter inte i Fylking?!
Han e ju ändå borttappad bakom en vagn...