2009-04-16

Nu är datumet bestämt

Nu när SM är avgjort och alla börjar fundera över vad som ska bryggas till 2010 års mästerskap känns det som om vi behöver få lite inspiration.

Efter att tre av oss har provat igenom samtliga idag existerande ölsorter bestämde vi oss:

Visst känns det som om vi behöver få lite urlager i strupen för att lära oss hur lagerölet smakar på dess ursprungliga jord. Vi ska också ta reda på om det finns mer än två ölsorter i Prag, ljus och mörk.

Alltså går planet från Skavsta klockan 10.30 den 26:e juni för att ett par timmar senare landa i Prag. Efter två nätter på hotell, eller i lägenhet, eller för den sparsamme i rännstenen, går ett plan åter till Sverige den 28/6.


Vill du med bokar du plats på flyget och kollar med NHB om var vi kan bo.
Om du aldrig har smakat grillat grisknä är den här resan bara ett måste.
Har vi tur kanske vi hittar till det här stället där man får bada i öl.

U Flecku är en riktig turistfälla men ett ställe som man ändå bara måste besöka om man är i Prag. Är det någon som har den här boken vill vi gärna låna den.

4 kommentarer:

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

Tjoho Prag! Jag har bokat biljett.

Kalle sa...

Jag kommer att boka biljett snarast...

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

Nå Putte, Per-Erik och Fredrik kommer ni med?

Trickbrewer sa...

Bokat pillet sän lenge (c;

Lgh som jag trodde jag hade span på hade dom schlutat hyra ut efter det att min tarvliga vännina varit där å trashat stället...

Nån som tar den pucken?

Peter