2009-10-16

Avskaffa ölsnobberiet!

Dagens fredagsöl blir därför en lågpris folkis från Willys men det får bli först i kväll när jag kommer hem från jobbet. Biran ska inmundigas till tonerna av "Bärs som Bärs" med The Kristet Utseende en hederlig punklåt med den behagliga längden 1.12min, kanske siktar jag på att klämma i mig denna intetsägande standard bira på denna tid.
I den simpla birans tecken kanske jag även ser om filmen "Beerfest" där ett gäng törstiga amerikanska ungdomar utmanar ett gäng broilers från Bayern i diverse olika ölrelaterade tävlingar i kampen om ett gammalt ölrecept!

2 kommentarer:

Kalle sa...

Underbart Putte!

Bärs som bärs det smakar ju lika, stoppa mackan i starköl.
Bärs som bär du och jag är rätt lika vi tror på gud och runkar pung...
tuborg grön och T-röd sing halleluja bärs som bärs!!!!!!

the original Jonas sa...

Och det här skrev Kalle redan ionnan fredagsölen på Monks...

Putte1 Vi räknar med att filmen där du sänker fulölen till tonerena av "Bärs som Bärs" redan nu finns på Youtube.