2009-06-03

Sommarölsträff på Gotland

I sommar anordnar Puttes lillebror sommarölsträff på Gotland, så här skriver han på SHBF:s hemsida.

"Den 18 juli har vi bokat Västerhejde bygdegård, så ta med er öl, släkt, vänner och bekanta och kom till Gotland i sommar. Hembryggarna bjuder på sin öl och gotlandsgänget ordnar så att det finns mat att köpa till självkostnadspris, och givetvis blir det fokets val! "

Det går att åka fem pers och en bil tor för runt 2500:-, finns det intresse bland några fler än jag själv och Maria att åka över? Kan tänka mig att åka lör - tis för att kolla in ön lite mer.




För 26 år sen åkte jag till Gotland ett antal gånger i den här båten. Snygg va?

3 kommentarer:

Trickbrewer sa...

Om du ordnar så vi får åka den båten kan jag definitivt tänka mig att hänga på...

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

Jag kommer redan att befinna mig på ön. Så det finns en stor chans att jag dyker upp.

Kalle sa...

Jag kan inte den helgen...