2008-06-16

FGPB sparkar sin pr-konsult

Voodoodocka från Weyermann

Voodookonceptet på sommarölsträffen på humlegården blev en totalflopp för bryggeriet som nu har sagt upp allt samarbete med sin pr-konsult. Vi är förkrossade och förödmjukade över
det faktum att vi kom på en delad sista plats. Till och med vanligt dricksvatten fick högre poäng. Hur kunde det gå så illa? Man hade lovat oss guld och lagerkransar från pr-byrån och allt vi fick var ynka 3 poäng säger den mycket bedrövade bryggmästaren på bryggeriet till bloggen. Obekräftade rykten säger att de 3 poängaren kommer från bryggmästarns egen röst i folketsval men det låter vi var osagt.

4 kommentarer:

the original Jonas sa...

Det jag tror hände var att alla som vågade prova din häxbryggd fick svåra smärtor på olika ställen. Själv fick jag en svår ischias som jag definitivt skyller på vodooeffekten. För övrigt anser jag att vatten är underskattat.

Per-Erik sa...

Janna som bara doftade tyckte den var mycket typriktigt.

För det var väl burkmajs och toelettrengöring du hade blandat?

Vi kan hjälpa dig med följande: sa...

På Höstlsträffen ska jag ta med mig öl men stenhårt vägra alla att provsmaka. Jag lär ju knappast få mindre poäng...

Kalle sa...

För att åtminstonde glädja Bryggmästaren så kom han faktiskt inte sist. Om sanningen ska fram så kom en annan av bloggens bryggare som knep sista platsen med en ynka poäng.